50 saker om lilla mig (a)

50 saker om mig

1. Kan inte min riktiga hår färg (a)
2. Jag gillar Joakim (a)
3. Jag är beroende av min mobil
4. Jag tycker om att smsa
5. Jag älskar blått
6. Mina bästa vänner heter: Emelie, Therese.S, Angelika, Therese.W, Anette
7. Jag spenderar gärna somrarna på Muskö
8. Jag har sommarjobbat på ambulanshelikoptern i nacka
9. Jag snarkar när jag sover
10. Jag har gått i hästklass
11: Jag hr aldrig testat solarium
12. Jag har ridit sammalagt ungefär 7 år (har slutat nu)
13. Den jag kännt längst av mina kompis är Emelie (som jag känt i 12 år) 
14. Jag tycker att
15. Jag rör på mig jätte mycket när jag sover
16. Jag har träffat ungefär 15 nya killar det senaste året över internet sen IRL
17. Min stora idiol är Jesse McCartney 
18. Hos min pappa är det blommor på tapetern
19. Jag har haft en majsorm
20. Jag är lillasyster
21. Jag kan filmen "Hip hip hora" utantill
22. Jag är moster till Amelie
23. Jag bor i lägenhet och rad hus
24. Jag har 16 kusiner typ
25. Jag har testat röka
26. Bland det bästa jag vet är att kolla på film med kompisar på helgerna
27. Jag tycker att magrutor på killar än snyggt (a)
28. Min granne på Muskö är me i "hip hip hora"
29. Jag har varit kär i ngn kille i klassen sedan jag gick i 1:an
30.
31. Jag går barn-fritid linje
33. Jag
34. Jag har skiljda föräldrar
35. Jag är 171 cm lång
36. Jag har storlek 40-42 i skostorlek
37. Jag beundrar mina systrar
38. Jag har varit gymnastik tränare
39. Jag har släkt i finland
40. Jag har varit fjortis
41. Jag har 96 byxor
42. Jag tänker på morfar hela tiden
43. Jag tycker bäst om barn upp till 3 års ålder 
45. Jag älskar nästan alla däggdjur
46. Den bäst dagen i mitt liv var den 22 maj 2007
47. Jag har varit full me Angelika och Emelie
48. Jag lever för mina vänner
49. Jag älskar choklad
50. Jag var mörkbrunett när jag föddes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0