MIn lilla ÄNGEL Amelie<3



nu är det över ett år sedan den här lilla gullunge födde Du ger mig så otroligt mycket glädje :) .
Jag bara älskar dig så mkt gumman . Vet inte vad jag ska säga mer , för min kärlen till dig är så otroligt stor asso :) Vet att du inte kommer kunna läsa de här
än på några men vill säga de ändå :) . Bebis , den 22/5-07 vad den LYCKLIGA dagen i mitt liv ( :  , när du föddes så var du så sjukt fin och söt. Jag som inte brukar  tycka att nyfdda bebisar är söta. Men du var välrdnes gulligaste  :) . Nu har det gått öve  ett år , och snart är det dags för dagis för din del :) . tiden går ju så fort , och jag har spenderat väldigt många dagar me dig under ditt 1 åriga liv. Varje gång du ser mig ler du och blir glad. Och det är jag väldigt taacksam över. Eftersom att jag älskar dig så otroligt mkt hjärtat , Jag kommer alltid finnas vid din sida och skydda dig när du behöver mig. Jag kommer spendera resten av mitt liv me dig, inte ens döden kan skilja på oss. Jag ska älska dig i vått och torrt , jag lovar och svär. Jag är så solt över att få vara din moster :) . Vet inte mer vad jag ska skriva , orden räcker liksom inte till :) . men när du läser de här så kommer du nog förstå de 3 viktigaste orden som jag säga till dig :) <333



min älskade systerdotter <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0