ung 08 idag :)

idag vaknade jag vid 11 tiden :) . Efter en stund ringde jag Anki , så bestämde vi att jag skulle komma till henne. Om det är okejk för Kim , som jag ska träffa idag :) . Men han ska me till ung 08 så det går nog lika bra att vi (jag,anki och förhoppningsvis Tipi,Nettan och Jennifer. Iaf fså får vi se om dom ska me :) . Nu ska jag iaf gå och äta färdigt min frukost och få liv i Kim genom sms xD . Så han tycker läget är okej ;) . Sen ska jag packa lite klkäder och sånt inna jag springer/går till Anki som sagt :)  puss och kram M :) <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå!? jag tänkte följa din blogg men du uppdaterar typ NEVER -.--.--.-

2008-08-17 @ 00:12:09
Postat av: Anonym

men vafan.. e blogg e till för att skriva varje dag typ :) kom igeen tjejen..

2008-08-17 @ 19:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0