Torsdaag

hejhej. Idag möte jag Twiiniie (min bästa vän) vid busshållsplatsen som vanligt i morse. Vi hade ganska kort dag idag. Slutade c:A 13:40. Åkte hem till pappa för attf fixa lite eftersom att jag ska till mamma idag. Iaf så åkte jag me han till brandbergen ochj gick sedan därifrån hem till mamma. Tog det lugnt genom att smsa , lyssna på musik och läsa Frida tidningar.
Sedan åkte mamma och hämta min kära storebror Adam. Därefter  åt vi lövbiff, potatiskroketter och sås som jag gjort :) gottgott :) . Har inte gjort så mkt mer. Snackat me Anette och Tipi (Therese) i telefon lite :).
Ska gå och sova nu pusspuss Mandaa <3333

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: ja för fan! :D <3

2008-08-31 @ 11:12:33
URL: http://emlanburger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0