onsdag , :)

Hejhej. Möte Twiiniie vid busshålssplatsen , hon var redan där och hade gort bort sig sådär lite smått ^^ . Hade trott på håll att en i c:a 40 års ålder  var jag.. Hon hade inte kolla ordentligt och gick fram till honom och började asgarva när hon såg att det inte var jag xD HAHAHA hon bomba mi med massa skratt sms xD . jag säger bara DUMMA BLONDIN (fast det är jag som blir dumförklarad hela tiden iaf för det mesta (A) :$ ^^ ) men det är iaf ett kul minne för livet ^^ .
Iafall så började vi tidigt idag , så va sjukt trött i morese, hade dessutom ont i huvudet :( .
Kom hem vid halv 3 ungefär. HAde fortfarnde jätte ont ihuvudet. Snackade me Tipi telefon ett tag.Sedan vilade jag lite. FAst jag låg mest i sängen och smsade . Sedan kände jag mig varm och samtidigt frös jag. Så kollade om jag hade feber , det visade sig vara att jag hade lite feber. Jag kände mig riktigt dålig. Gick sedan ner till pappa, han är läkare och trodde att jag oxå kunde ha lite feber. Iallafall började han laga mat medan jag la mig i soffan och kollade på tv. Jag smsade  tills jag somnade till. Sedan ropade pappa att maten varklar. Så jag gickoh åt. Fick i mig lagom mycket mat men kände mig fortfarande dålig.Kollade på tv tills nu typ. Ska snart sova
godnatt och puss på er :) <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0