måndag :)

hejhej :) idag vaknade jag vid 11 tiden :) . messade lite me sötnosen Kim :D (det gjorde jag oxå resten av dagen) . vi bestämde att vi skulle träffas imorgon ;) . sen har jag väl suttit vid  datorn och tv hela dagen. när jag nästan precis ätit middag ringer lilla ANKI och berättar stolt att hon är hemma sj xD. vi snackar medans jag går till henne :) . när jag kom till henne snacka vi om ung 08 och lite annat :). Sen gick vi en promenad :) . efter de gick vi ner till mig en stund åt lite popcorn , innan vi gick upp till henne eftersom att jag glömde mitt smink där :P . När jag kom hem igen så var det dags för en spruta mot fäsning sjukdomar (vet inte vad den heter) hursomhelst var det iaf pappa som tog den ;) . den gjorde absolut inte ont , fick en liten chock eftersom att jag är livrädd för sprutor :O . är lite öm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0